Als rechterhand van de directie beheer je de elektronische agenda en het travel management.
Door jouw sterke administratieve skills kan je veel informatie verwerken en digitaliseren.
Dagelijks dien je prioriteiten te stellen en snel te kunnen schakelen.
Je rapporteert aan de CEO en de CO-CEO over een breed scala administratieve en organisatorische taken.
Je werkt nauw samen met de HR-verantwoordelijke aan personeelszaken. Tot jouw takenpakket behoren ook de organisatie van personeelsmeetings- en evenementen, in binnen- en buitenland.
Samen met de andere collega's van administratie sta je in voor de controle van facturen.
Voor het luik vastgoed ben jij het aanspreekpunt voor mede-eigenaars en verzorg je jaarlijks de organisatie van de algemene vergadering; daarna voor je de daaruit vloeiende actiepunten uit. Alsook ben je het contactpersoon voor onze huurders en sta je in voor de administratie rond verhuur;
Je wordt ook betrokken in heel diverse ad hoc projecten, zoals een IT-project, en volgt de vooruitgang mee op.
Voor dit alles, werk je samen in een team met 2 administratieve assistenten.
Reeds meerdere jaren aantoonbare ervaring in management ondersteuning
Sterke kennis van het Nederlands en Engels; zowel gesproken, als geschreven. Frans en Duits zijn een pluspunt.
Uitstrekende kennis van MS Office
Diplomatieke en discrete houding
Sterk in gestructureerd werken: o.a. digitaal informatiebeheer: verzamelen, opvolgen, rapporteren en klasseren
Grote nauwgezetheid: oog voor detail en ordelijkheid
Als teamplayer hou je van onderling overleg en samenwerking met je collega's
Voltijdse functie op ons kantoor
Marktconforme verloning en extralegale voordelen
Groeiende en vooruitstrevene onderneming met een familiaal karakter
Op de werkvloer heerst een dynamische en gezonde werksfeer
Giovanni De Laet
0485 55 05 86
giovanni@mainsailhr.be